Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling) - Reisverslagen van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling) - Reisverslagen van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu

Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling)

Hallo iedereen,

Welkom op mijn blog. Via deze blog wil ik jullie allemaal op de hoogte houden van mijn studieperiode in Lodz, Polen.

Ik ga een semester aan de Akademia humanistyczno-ekonomiczna (University of Humanities and Economics) in Lodz studeren. In plaats van mijn minors in Nederland te volgen heb ik ervoor gekozen ze in Polen te volgen. Het is een uitwisseling onder de noemer Erasmus.

Hopelijk gaan jullie het leuk vinden mijn verhaaltjes te lezen en via deze blog blijven jullie ook 'een beetje' op de hoogte van mijn avonturen. Natuurlijk geldt de gezegde "what happens in Erasmus, stays in Erasmus".

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Laatste dagen in Lodz

03 Juni 2011

I don't wanna leave but I must keep moving ahead

23 Mei 2011

My life in Poland

18 April 2011

Time flies when you are having fun

30 Maart 2011

It's a beautiful life, oh oh oh..
Evelien

Hallo iedereen, Welkom op mijn blog. Via deze blog hebben jullie mij een half jaar kunnen volgen in Lodz waar ik een semester aan Akademia humanistyczno-ekonomiczna (University of Humanities and Economics) heb gestudeerd. Nu is het tijd voor een stage in Krakow. Via deze weg wil ik jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen. Hopelijk gaan jullie het weer leuk vinden om mijn verhalen en ervaringen te lezen. Natuurlijk geldt de gezegde "what happens in Erasmus, stays in Erasmus".

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28811

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleider Sunweb

19 Juni 2013 - 03 September 2013

Werken in Marmaris

17 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Stage in Krakow

05 Februari 2011 - 23 Juni 2011

Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling)

Landen bezocht: