Nog 4 nachtjes voor het grote avontuur - Reisverslag uit Tielen, België van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes voor het grote avontuur - Reisverslag uit Tielen, België van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes voor het grote avontuur

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

01 Februari 2011 | België, Tielen

Yes, in het vorige verslag was het nog 27 dagen nu is het slechts nog 4 nachtjes.

Dit is dan ook het laatste berichtje vanuit mijn veilige thuis basis.

Eerlijk gezegd besef ik nog steeds niet dat ik zaterdag ochtend om 8.25u al in het vliegtuig stap. Ik vlieg vanuit Dortmund, dus we moeten erg vroeg vertrekken. Lang leve de oh zo geweldige vliegtijden.

Van veel mensen heb ik al afscheid genomen. Erg raar allemaal, zeker ook omdat het niet tot me doordringt. Komende dagen staat ook nog in het teken van afscheid nemen, maar ook uit voornamelijk leuke dingen doen. Ook zal ik eens moeten beginnen aan het inpakken van mijn koffers, kijk ik erg naar uit. NOT. Ik ben wel blij dat ik 2 koffers mag mee nemen.

Zaterdag ochtend komen mijn huisgenoten me ophalen van het vliegveld. Ik heb veel geluk want het meisje waarvan ik de kamer overneem vertrekt ook zaterdag, dat betekend dat ik gelijk mijn eigen kamer heb.

Via facebook heb ik al verschillende mensen ontmoet die ook voor een semester naar Lodz gaan (nog steeds geen Nederlander, helaas). Een aantal van hun komen deze week ook aan. Zaterdag heb ik dan ook al gelijk afgesproken om wat welkomstdrankjes te drinken in mijn flat.

Ik kijk er erg naar uit. 1,5 jaar lang ben ik bezig geweest om een half jaar te kunnen studeren in Polen. Nu is het moment eindelijk aangebroken. Spannend maar ook een tikkeltje eng.....

Mocht je mijn kamer willen opfleuren met leuke kaartjes, brieven, posters, bedenk maar iets leuks...

Alle fanmail kan gestuurd worden naar:

Stefana Zeromskiego 39/10
90-624 Lódz
Poland

Komen jullie me opzoeken?!

ps. de foto's bij dit verslag zijn van mijn tripje naar Lodz in OKT 2010.

• 01 Februari 2011 - 12:05

Lottie:

Jaaaaaa!!! Ik kom je opzoeken :)!!!!!

• 01 Februari 2011 - 12:29

Inge:

Raar he.. Ik had dat gevoel ook helemaal niet dat ik zou vertrekken.
    Pas toen ik mijn ouders gedag zei bij de douane, begon het me door te dringen..
    Het wordt heel leuk! Kom jij MIJ opzoeken? ;)
    Liefs

• 01 Februari 2011 - 12:45

Marjanne Van Summeren:

Opzoeken weet ik nog zo net niet, mijn semester loopt ongeveer gelijk met de jouwe èh;)
    Maar ik ga je zeker fanmail sturen :)

Wel relax dat je meteen je eigen kamer hebt, ik dacht dat je nog een week ofzo de kamer zou moeten delen met dat meisje? Ik moet nog even hard op zoek naar huisvesting! Maar ze hebben in duitsland niet echt van die studentenhuisvestingsites ofzo .. In ieder geval niet iets in de richting van kamernet ofzo;)

Komt goed! Veel plezier :D

• 01 Februari 2011 - 15:49

Veel Plezier!!! Ik weet zeker dat het een super leuke tijd gaat worden!!!

• 01 Februari 2011 - 17:07

Herr Dobber:

Lottie en ik komen langs!

• 01 Februari 2011 - 21:12

Jef:

Hoi Evelien, Het komt nu wel heel erg dicht bij, maar na zo een lange voorbereiding zul je nu wel iets hebben van eindelijk. Natuurlijk blijven we je volgen vie waarbenjij.
    Ik zie je donderdag.
    Liefs vanuit Hilvarenbeek.

• 05 Februari 2011 - 13:35

Ewa En Jef:

witaj w lodzi !Jou droom is uitgekomen , nu is de eerste nachje in lodz.