Voorbereidingen deel 2 - Reisverslag uit , van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu Voorbereidingen deel 2 - Reisverslag uit , van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen deel 2

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

09 Januari 2011 | ,

Jaaaaa, nog maar 27 dagen en ik zit alweer in het vliegtuig om voor minimaal 5 maanden te verhuizen naar Lodz.

Opzich is er niet al te veel gebeurd in de tussentijd maar het leek me wel leuk om nog even een tussentijds verslagje te typen.

Allereerst wil ik iedereen nog een gelukkig nieuwjaar wensen. Dat al jullie dromen in 2011 maar uit mogen komen. Een droom van mij komt in ieder geval al wel uit. :)!

Komende week sluit ik mijn 2de jaar af op school. Hoef nog maar 3x naar school en dan ben ik klaar met alle theorie. FEEEEEESTJE.

Volgende week ga ik ook al een deel van mijn kamer verhuizen. Het komt echt allemaal dichterbij. 31 januari ga ik Den Haag verlaten. Tot 5 februari ga ik dan weer even ouderwets thuis wonen in Belgie en dan is het tijd om te beslissen wat ik allemaal mee ga nemen naar Polski.

Afscheidsfeestjes staan ook al gepland, waar ik ook al erg naar uit kijk.

Oud & Nieuw heb ik trouwens in Krakow gevierd. In een feestende(rijdende) tram zijn we het nieuwe jaar ingegaan. Het was echt extreem leuk. Ik kwam in die week toch ook weer tot het besef dat ik mijn stage, wat na mijn studie in Lodz is, echt in Krakow wil gaan doen. Dus met een beetje geluk ben ik straks een heel jaar weg. :)

Dit was het dan weer voor deel 2 van de voorbereidingen. Er komt voor mijn vertrek hoogstwaarschijnlijk nog 1 verslag en daarna wordt er geschreven vanuit Lodz. Ik kan echt niet meer wachten, maar stiekem vind ik het ook wel een beetje eng om hier alles achter te laten en straks niet meer mijn eigen taaltje te kunnen spreken.

Ohhh. Misschien vinden jullie het wel leuk om te lezen wat voor vakken ik in Lodz ga volgen (er komt waarschijnlijk nog wel een kleine verandering in)

Music in Media
Culture Promotion
Organizing cultural events
Film and television production- workshop
Television
Adobe photoshop and illustrator workshop
Photography
Polish Language course

Dat zijn ze! :)

  • 09 Januari 2011 - 10:54

    Eefje!:

    Heeey Meis,
    Heeeel spannend allemaal, tijd vliegt voorbij dus voor je t weet zit je lekker in Polen! Echt super zo'n ervaring, dat merk ik nu zelf aan Frankrijk! Je gaat een toptijd tegemoet :)
    Keep in touch, xxx

  • 09 Januari 2011 - 11:32

    Mama En Jef:

    Czejsc Eveliencje !!
    Super leuk en het taaltje ken
    je ook goed ( bardzo dobrze). Ik zal er altijd voor je zijn voor het pools en ook voor het nederlands. Ja nie mowie po polsku, ja nie rozumiem po polsku. Ja mowie po polsku, ja rozumiem po polsku !!Hi Hi Hi.
    Dowiedzenia .mama en Jef.

  • 13 Januari 2011 - 11:38

    Lenny:

    Lieve Evelien,

    Dat 2011 voor jou ook een heel mooi jaar zal zijn. Je begint al heel goed.
    Het klinkt allemaal erg leuk. Ik ben heel blij voor je. Maak er wat van! En laten we gauw nog afspreken voor je naar Polen gaat.

    Veel liefs,

    Lenny, Jeroen, Daan , Julia en Emma.

  • 16 Januari 2011 - 11:03

    Hilde:

    Hoi zusje,
    Je gaat een spannend avontuur tegemoet, precies wat bij je past. ook leuk voor je moeder dat je haar taal straks vloeiend spreekt!
    Geniet.
    Liefs Richard en Hilde.

  • 22 Januari 2011 - 12:19

    Hilde:

    verhuis ze!
    groetjes,
    Hilde

  • 26 Januari 2011 - 12:13

    Evelien:

    Dank je wel allemaal!

    Inmiddels ben ik verhuisd, heb Den Haag verlaten. En over 1,5 week is het tijd voor mijn nieuwe avontuur. Tijd vliegt echt voorbij. Vrijdag nog een keer op en neer naar Den Haag om de laatste dingetjes te regelen en om nog een tentamen te maken. Volgende week staat in het teken van inpakken. Dat wordt vast ook nog lekker stressen. Ga nu wel proberen het niet op de dag zelf te doen ;)!

  • 26 Januari 2011 - 16:50

    Evelien Kruijskamp:

    Dank je wel allemaal!

    Inmiddels ben ik verhuisd, heb Den Haag verlaten. En over 1,5 week is het tijd voor mijn nieuwe avontuur. Tijd vliegt echt voorbij. Vrijdag nog een keer op en neer naar Den Haag om de laatste dingetjes te regelen en om nog een tentamen te maken. Volgende week staat in het teken van inpakken. Dat wordt vast ook nog lekker stressen. Ga nu wel proberen het niet op de dag zelf te doen ;) !

  • 31 Januari 2011 - 19:34

    Marjanne Van Summeren:

    Wow, jij gaat ook al bijna :)
    Have fun! Laat je even je adres weten? Zodat ik een kaartje met 'Groetjes uit Keulen' (maar dan op z'n Duits natuurlijk!) kan sturen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Hallo iedereen, Welkom op mijn blog. Via deze blog hebben jullie mij een half jaar kunnen volgen in Lodz waar ik een semester aan Akademia humanistyczno-ekonomiczna (University of Humanities and Economics) heb gestudeerd. Nu is het tijd voor een stage in Krakow. Via deze weg wil ik jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen. Hopelijk gaan jullie het weer leuk vinden om mijn verhalen en ervaringen te lezen. Natuurlijk geldt de gezegde "what happens in Erasmus, stays in Erasmus".

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 28861

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleider Sunweb

19 Juni 2013 - 03 September 2013

Werken in Marmaris

17 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Stage in Krakow

05 Februari 2011 - 23 Juni 2011

Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling)

Landen bezocht: