Voorbereidingen deel 1 - Reisverslag uit , van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu Voorbereidingen deel 1 - Reisverslag uit , van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen deel 1

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

02 December 2010 | ,

Hoi allemaal,

Dit is dan mijn aller eerste blog. Naar aanloop van mijn vertrek wil ik jullie via deze manier op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Waarschijnlijk zullen dat niet veel updates zijn wat betreft de voorbereidingen.

Een aantal van jullie zullen het al weten, maar voor degene die nog niet op de hoogte zijn: IK HEB M'N TICKET GEBOEKT!! 5 februari vlieg ik naar Lodz, met 2 koffers ;)!

Zo'n 3 weken geleden kreeg ik een mail van mijn international coordinator uit Lodz dat de dormitory waarvoor ik me had ingeschreven tot juni 2011 vol is. Met andere woorden ik moest zelf maar een kamer/flat/huis zoeken. Gelukkig heb ik een uitgebreid netwerk op Facebook. Via dat netwerk heb ik dan ook een oproep geplaatst bij bekenden, binnen 2 uur had ik al een reactie. Om een lang verhaal kort samen te vatten... Ik ga in een flat wonen met 2 Spaanse jongens en 1 Frans meisje. Mijn toekomstige flat is eigenlijk vrij ideaal. Slechts 5 minuten lopen van de hoofdstraat, zo'n 25 minuten naar school (met het OV gaat dat natuurlijk nog sneller) en het is een mooi groot huis.

Verder kan ik jullie nog vertellen dat ik ga studeren met 4 meisjes uit Litouwen, een meisje uit Portugal en een jongen uit Turkije. Stiekem hoop ik nog wel dat er nog wat nationaliteiten bij gaan komen.

Dit waren de updates tot nu toe. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn dan lees je dat uiteraard weer in een nieuwe blog.

Tot zover deel 1.





  • 03 December 2010 - 21:49

    Ewa:

    super leuk, je zal elke dag in mijn gedachten zijn. Ik kan altijd alles vertalen.

    ja nie mowie po polsku
    ja nie rozumiem po polsku
    ja mowie po polsku
    ja rozumiem po polsku.

    mama

  • 14 December 2010 - 11:39

    Marjanne Van Summeren:

    Suuuuper tof :D!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Hallo iedereen, Welkom op mijn blog. Via deze blog hebben jullie mij een half jaar kunnen volgen in Lodz waar ik een semester aan Akademia humanistyczno-ekonomiczna (University of Humanities and Economics) heb gestudeerd. Nu is het tijd voor een stage in Krakow. Via deze weg wil ik jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen. Hopelijk gaan jullie het weer leuk vinden om mijn verhalen en ervaringen te lezen. Natuurlijk geldt de gezegde "what happens in Erasmus, stays in Erasmus".

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 28863

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleider Sunweb

19 Juni 2013 - 03 September 2013

Werken in Marmaris

17 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Stage in Krakow

05 Februari 2011 - 23 Juni 2011

Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling)

Landen bezocht: