AANGEKOMEN - Reisverslag uit Warschau, Polen van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu AANGEKOMEN - Reisverslag uit Warschau, Polen van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu

AANGEKOMEN

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

05 Februari 2011 | Polen, Warschau

Jajaja, Eefje is aangekomen. Om 3.15u ging de wekker deze ochtend. 4.30u zaten we in de auto naar het vliegveld. 8.25u vertrok de vlucht exact.

Om 10u stond ik met koffers en al te wachten op mijn huisgenoten die ook netjes op tijd waren.

In het vliegtuig begon het een beetje tot me door te dringen. Dacht waar ben ik aan begonnen, helemaal alleen, vreemde taal, geen Nederlanders en dat voor 5 maanden. Gelukkig is dat gevoel nu alweer weg. Natuurlijk is het nog wel wennen en mijn plekje moet ik nog zien te vinden, maar dat heeft een beetje tijd nodig natuurlijk.

Mijn huisgenoten zijn superaardig. Met Diego en Jorge heb ik ook al een mini tourtje door de hoofdstraat gedaan. Daarna zijn we gaan lunchen en nu weer in de flat.

Rond 4uur heb ik mijn eigen kamer, die ga ik dan lekker inrichten en alles uitpakken. Sturen jullie wel fanmail? Want ik heb grote muren om te beplakken!!

Ooh, ik heb trouwens ook al een Pools nummer. Had speciaal een oude telefoon meegenomen in de hoop dat die sim lock vrij was. Helaas was die niet sim lock vrij. Toen dacht ik laat ik mijn blackberry eens proberen en jaaaa hoor die is sim lock vrij. Dus mijn blackberry is nu mijn Poolse telefoon en mijn ouwe trouwe samsung m'n nederlands nummer. Ik heb 9zl beltegoed, dat is zo'n €2,25 en er werd me hier verteld dat ik daar wel zeker 2 weken mee kan doen, andere zeggen zelfs 4 weken!!! Mocht je m'n nummer willen hebben stuur me dan even een mailtje. op dit nummer ben ik altijd bereikbaar....

Verder heb ik op dit moment niet zoveel meer te melden. Vanavond heb ik afgesproken met 2 meisjes uit m'n klas en nog 2 finse mensen om een hapje te gaan eten. Later gaan we de stad verkennen, lees het nachtleven.

Zondag zal wel ff flink bijslapen worden.

Tot zover update nummer 1 vanuit Lodz :) Ik heb dit berichtje met veel onderbrekingen getiept en ga zo mn kamer inrichten dus heb ook geen tijd het over te lezen. Hopelijk is het een beetje duidelijk.....


ps. ik heb per ongeluk mijn oude emaillijst geimporteerd, dus mocht je een mailtje krijgen van mijn blog maar wil je het niet lezen moet je je even uitschrijven. Sorry voor het ongemak.

Do widzenia!

  • 05 Februari 2011 - 14:44

    Roos:

    Super tof Eef! Heel veel plezier daar! X

  • 05 Februari 2011 - 18:05

    Marjanne Van Summeren:

    Nice nice nice!

  • 05 Februari 2011 - 21:14

    Evelien:

    He Evelien! Geniet ervan! Je zult het geweldig naar je zin hebben, dat lees ik nou wel. Moet goedkomen. Veel liefs uit Uruguay! ;) xx

  • 05 Februari 2011 - 22:15

    Linda:

    Geniet!!!! :-)

  • 06 Februari 2011 - 20:51

    Mooi Zo Succes Daaro:

    Nou mooi, ben benieuwd naar je kamer, maak je een plaatje?
    Veel succes daar en dat je maar snel je thuis mag voelen.
    Wat is je telnummer?
    Als je wat posters wilt hebben die hier liggen kan ik ze wellicht opsturen, laat maar wat weten.
    Er is ook post voor je van belastingdienst etc, haal ik morgen op.
    Hoe te handelen, open maken en scannen als pdf en dan opsturen naar jou?
    nou groetjes uit een stormachtig Delfzijl.

    je vader

  • 08 Februari 2011 - 22:31

    KALLE 577:

    JEDEN PIVOT, DWA PIVOT.....8 PIVOT.......1 CHLEB

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Hallo iedereen, Welkom op mijn blog. Via deze blog hebben jullie mij een half jaar kunnen volgen in Lodz waar ik een semester aan Akademia humanistyczno-ekonomiczna (University of Humanities and Economics) heb gestudeerd. Nu is het tijd voor een stage in Krakow. Via deze weg wil ik jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen. Hopelijk gaan jullie het weer leuk vinden om mijn verhalen en ervaringen te lezen. Natuurlijk geldt de gezegde "what happens in Erasmus, stays in Erasmus".

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 28862

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleider Sunweb

19 Juni 2013 - 03 September 2013

Werken in Marmaris

17 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Stage in Krakow

05 Februari 2011 - 23 Juni 2011

Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling)

Landen bezocht: