Stage in Krakow - Reisverslagen van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu Stage in Krakow - Reisverslagen van Evelien Kruijskamp - WaarBenJij.nu
Stage in Krakow

Ik ga voor een half jaar naar Krakow om daar mijn stage te voltooien. Waarom Krakow? omdat ik verliefd ben geworden op die stad en het elke keer als thuiskomen voelt als ik er ben. Het is dus een beetje een droom die uitkomt nu ik er een half jaar lang kan wonen.

Ik ga stage lopen bij School of Art and Fashion Design, waar ik hun evenementen, workshops en tentoonstellingen ga organiseren. Ook zal ik de promotie zowel Engelstalig als Nederlandstalig gaan uitvoeren.

Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen gaan volgen.

Recente Reisverslagen:

24 September 2011

I'm alive

04 September 2011

Verhuisd!

22 Augustus 2011

AANGEKOMEN / EERSTE DAGEN KRAKOW

22 Juli 2011

New adventure
Evelien

Hallo iedereen, Welkom op mijn blog. Via deze blog hebben jullie mij een half jaar kunnen volgen in Lodz waar ik een semester aan Akademia humanistyczno-ekonomiczna (University of Humanities and Economics) heb gestudeerd. Nu is het tijd voor een stage in Krakow. Via deze weg wil ik jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen. Hopelijk gaan jullie het weer leuk vinden om mijn verhalen en ervaringen te lezen. Natuurlijk geldt de gezegde "what happens in Erasmus, stays in Erasmus".

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28814

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleider Sunweb

19 Juni 2013 - 03 September 2013

Werken in Marmaris

17 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Stage in Krakow

05 Februari 2011 - 23 Juni 2011

Studeren in Lodz (Erasmus uitwisseling)

Landen bezocht: